joi, 11 noiembrie 2010

CE SPUN BARBATII... ...


Ce spun barbatii despre

accesoriile noastre…

Nu de putine ori, in cercurile de oameni/prieteni/cunostinte in care ma invart…si voi stiti ca sunt cu spectru larg, nu odata mi-a fost dat sa aud comentarii la accesoriile feminine din incapere…Deci si barbatii barfesc !...dar… cu femeile :p

Asadar…cel mai frecvent am auzit comentarii la adresa balerinilor femeilor : in opinia ‘’barficiosilor’’ ce mi-au clatinat urechea…acestia sunt URATI, ORIBILI, NASPA, FARA STIL…Cica, daca sunt balerini…de ce nu-i poarta balerinele ? de ce ochiul nostru (al barbatilor, desigur), sau bratul nostru trebuie incaltat cu BALERINI ???

Nota lui Lady B
Nici doctorii nu-i recomanda, chiar daca ni se par comozi…coloana nu este pozitionata confortabil si corpul nostru are de suferit ; in plus, glezna noastra nu este nici pe departe eleganta…are un aer ‘’turtit’’…cum imi place mie sa spun…Parerea mea, si nu va suparati pe mine, e ca daca vrei sa fii incaltata comod, sau pentru mers mult…ia-ti o pereche de pantofi sport, care sunt conceputi special pentru confortin timpul activitatii fizice…


UGG-urile…

Alta susoteala o starnesc si UGG-urile atat de confortabile pentru noi, dragele mele…

Ghiciti ce ? Barbatii le gasesc ORIBILE ! Am auzit odata un barbat spunand, dar ciubotelelele astea, nu se poarta ca si papuci de casa ?in casa ???...Desi par ca ar merge oricand si oricum..,.se pare ga ele nu ne dau clasa…ne fac piciorul gros…ups

Nota lui Lady B
Atata vreme cat te iubeste, EL te va iubi si cu UGG-uri si fara…iar daca ai o zi in care nu ai chef decat sa te simti lejer si confortabil, recompenseaza-ti barfitorii cu pupici…Poate merge…Eu nu am incercat !


Machiaj

Umbla o vorba prin targ, ca ei, micutii de ei, barbatii, se sperie, in mod inconstient, la vederea machiajului prea strident…ups… Cei pe care i-am intalnit eu in viata mea de LADY…spuneau ca ar prefera femeia naturala…sa nu se sperie daca ii apare sub priviri si demachiata/nemachiata ; argumentau ei, ca ar prefera sa nu fie fardati dupa un pupic cu tine…fara fondul de ten lipicios si colorat, fara urme de ruj…viata lor pare a fi mai simpla

Nota lui Lady B
Cu cat mai natural, cu atat mai bine…bine, acum sa nu exageram…ce ar fi viata noastra fara un strop de culoare pe unghii, fara ascunsul imperfectiunilor cu regele fond de ten, fara ochii de pisica creati artificial, fara genele jucause arcuite cu mascara…
Secretul, cred eu, este sa fim moderate, orice tip de exagerare nu va aduce nimic bun, niciodata !




XO XO,

Lady B

2 comentarii:

  1. Hmm.. ca de obicei Andreia, esti subtila si in acelasi timp draguta in exprimari! Cu alte cuvinte, sunt de acord cu postul! Cat despre make-up`ul strident, probabil ca unele femei functioneaza pe principiul "compensez cu machiaj ceea ce imi lipseste", care e un pic gresit din punctul meu de vedere! In rest subscriu la ce ai scris si te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriue la parerea barbatilor (si nu numai!), aceste UGG uri sunt cele mai urate forme de incaltaminte produse, arata urat si pe picior si pe raftul din debara (cred ca numele lor vrea sa zica UGgly boots de fapt, dar nu se pot exprima)..
    Insa!! despre balerini nu e voie sa se vorbeasca urat, universul ar fi mult mai trist fara ei !

    RăspundețiȘtergere